Followers

Saturday 11 August 2012

:: Wish its luck starting ::

Bismillahirrahmanirrahim.. 
 
 
Sesungguhnya, ini blog ke 2 saya setelah dengan tanpa sengaja telah melupai pasword email blog yang pertama akibat kejarangan mengupdate blog. huhu sobs sobs. sedih betul kene buat blog baru.

Tapi, disebabkan dalam fatrah mempelajari kehidupana, maka saya perlu tabah! waaa~ ayat ntah pehape! Whatever, Leraning Is Fun. Trust it. 
 
So,

Saya memang suka menulis. Pantang ada orang offer minta tolong buat kerja berkaitan tulis2, saya sanggup! 

Suka menyonteng. Haaaa, ni lagi satu, sangat2 suka menyonteng, pantang kertas & pen depan mata!

Suka tulis-tulis surat. Tak dapat dinafikan... hihi ;) Sejak dari sekolah dulu pun posisi saya sering berada di kedudukan setiausaha, and its enjoyyyy! ;) 

Semoga segalanya dinilai Ibadah.. 

Doakan saya ye! 

Mudah-mudahan ini permulaan yang baik. 

Amin yAllah! 

No comments:

Post a Comment